Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelt termék?
Jellemzően 1-3 munkanap alatt megérkeznek a megrendelt pólók. A kiemelt időszakokban (anyák napja, karácsony, stb) ez a szállítási és gyártási idő meghosszabbodhat.
Milyen minőségűek a pólók?
A pólók alapanyaga tartós, kiváló minőségű prémium pamut, vagy pamut-poliészter keverék. A férfi pólók jellemzően bővebbek, a női pólók valamivel szűkebbek. A póló megrendelés leadása előttmindenképpen tanulmányozd mérettáblázatainkat, amit ide kattintva érhetsz el.
Milyen minőségűek a minták?
A textil termékeket digitális vagy DTF nyomtatóval készítjük. Egyéb termékeinket szublimációval. Törekszünk arra, hogy mindig a legjobb, legújabb technológiával dolgozzunk, hogy Neked évekig jó minőségű legyen a tőlünk rendelt terméked!
Hogyan kell mosni, vasalni a pólókat?
Azt javasoljuk, hogy a pólókat kifordítva, kímélőmódban, maximum 30-40 C°-on mosd. Kerüld a fehérítő és a folteltávolító használatát. Vasalni közepesen meleg vasalóval szabad, és fontos, hogy a minta ne érintkezzen a vasalóval közvetlenül.
Mennyi idő, amíg feldolgozzátok a megrendelésem?
Az esetek többségében 1-3 munkanap alatt legyártjuk a megrendelt terméket, és átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Amennyiben nincs
készleten az általad kért termék, felvesszük veled a kapcsolatot!
Mikor érkezik a futár? Mi történik, ha nem vagyok otthon?
Hétköznap munkaidőben, 8-16 óráig várható a kiszállítás. Általában a futárok megpróbálnak elérni a megadott mobilszámon, ha nem vagy otthon, ezért kérjük, hogy kiemelten figyelj a telefonodra,a kiszállítás napján.
Miért nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a regisztrációmról / megrendelésemről?
Mind a regisztrációról, mind a megrendelések állapotának módosításáról kapnod kell értesítéseket, így kérjük alaposan ellenőrizd, hogy ne legyen elírás az e-mail címedben.
Hibásan érkezett a termék, vagy mást kaptál, mint amit megrendeltél?
Néha mi is hibát vétünk, így ha nem azt a terméket kaptad amit megrendeltél, küldj nekünk egy fotót a termékről és a megrendelésszámmal együtt küldd el nekünk a hello@happygift.hu címre! A lehető leggyorsabban megpróbáljuk orvosolni a problémát!
Van lehetőség termék cserére?
Sajnos rossz hírünk van. Mivel a termék kifejezetten az általad megadott paraméterekkel kerül legyártásra, nem áll módunkban termékcserét biztosítani.